REKLAM ALANI

“ONUR VE GURUR VERİCİ”

Güzelcespor  Kulüp Başkanı Tamer Canbaz’dan K.Çekmecespor Kulüp Başkanı Ahmet Kurşun’a samimi açıklamaları için teşekkür açıklaması geldi.


Canbaz “Gazetenizde Ahmet Kurşun Başkanın hakkımda vermiş olduğu beyanatı çok çok onur, gurur verici. Bizden farklı bir ilçenin, bir futbol takımının başkanı tarafından uzun zamandır takip edilmesi beni fazlasıyla memnun etmiştir. Bizim çizgimiz başlarken de öncelikle dostluk, Fair Play ve centilmenlik anlayışı ile başarıyı hedeflemektir. Yıllar önce de Süper Amatör Kümede şampiyonluğa oynadığımız sezon K.Çekmece’ye iki maçta da yenilmiştik. Özellikle teknik kadronun ve yönetim kurulu tarafından orada en iyi şekilde ağırlandığımızı düşünüyorum. K.Çekmece’den bazı taraftarların rakip olmamızdan dolayı bazı olumsuz tezahüratları vardı ama başkan duruma el koyarak bunun önüne geçtiğini çok iyi hatırlıyorum. Tabi ki ikinci maçta bizde onları en iyi şekilde ağırlama çabası gösterdik. Geçmişte yaşanan bu güzelliklerin bugün hala unutulmaması çok çok önemli örnekler olduğunu düşünüyorum. Her türlü sonuçlar ve şampiyonluklar zaman içerisinde unutuluyor ama sporun getirdiği, yaşattığı dostluklar ölene dek unutulmuyor. Güzelcespor camiası ve şahsım olarak K.Çekmecespor camiasına en içten sevgi ve saygılarımı sunuyor, Sayın Başkan Ahmet Kurşun’a da spor ve iş hayatında başarılar diliyoruz.” ifadesini kullandı.


Paylaş


 
Top