REKLAM ALANI

GÜZELCE’DE TOROS SESLERİ

Amatör 1.Küme ekiplerinden Güzelcespor’da gündemin ilk maddesi Adnan Toros. Yenibosnaspor’a tarihi başarılar yaşatan, arka arkaya 3 şampiyonluk elde eden, Bölgesel Amatör Ligdeki ilk sezonunda takımı ligde tutarak, bu sezon sonunda sözleşmesini karşılıklı olarak fesheden deneyimli teknik adamın yeniden eski yuvasına dönmek için eşofmanlarını hazırladığı kaydedildi.


Toros için eski kulüp başkanı Tamer Canbaz’ın devreye girdiği, görüşmelerin şimdilik Canbaz üzerinden yürüdüğü belirtildi. Camiada büyük bir heyecana neden olan Toros’un da yeniden yuvaya dönmek için yeşil ışık yaktığı bildirildi. Toros’u uzun zamandan beri markajda tutan eski kulüp başkanı Tamer Canbaz’ın görüşmeleri an ve an kulüp başkanı Hüseyin Aydın’a aktardığı, resmi teklifin ise şartların olgunlaştıktan sonra yapılacağı ifade edildi. Güzelcespor’un eski genel kaptanlarından Fatih Çınar’ın da Canbaz’la birlikte Toros’u yakın markaja aldığı, deneyimli teknik direktörü ikna etmek için sürekli olarak dil döktüğü belirtildi.
CANBAZ: GÜZELCESPOR’U ÇOK ÖNEMLİ NOKTALARA TAŞIMIŞTIR
Konuyla ilgili olarak ilk açıklama eski kulüp başkanı Tamer Canbaz’dan geldi. Canbaz, Toros’un Güzelcespor tarihinde önemli bir yere sahip olduğunu belirterek “Adnan Toros geçmişte Güzelcespor’u çok önemli noktalara taşımıştır. Altapıda da başarılı işlere imza atmıştır. Süper Amatör Kümede 2 kez Türkiye Şampiyonasına son anda katılamadık. Güzelcespor en büyük başarıları onun döneminde yaşamıştır. Güzelcespor’un ivmesi onunla birlikte hep yukarılara çıkmıştır. Konuyla ilgili düşünce ve fikirlerimi de Güzelcespor yönetim kuruluyla ve kulüp başkanımız Sayın Hüseyin Aydın’la paylaşıyorum.” ifadesini kullandı.
“GÜZELCE VE ADNAN TOROS İÇİN HAYIRLISI OLSUN”
Adnan Toros’un hedefli bir teknik direktör olduğunu kaydeden Canbaz “Adnan Toros sizlerin de bildiği gibi hedefleri olan bir teknik direktör. Adnan Toros’un olduğu yerde her zaman hedef olmuştur. Hem Güzelcespor için hem de Adnan Toros için hayırlısı olsun. Ben Tamer Canbaz olarak her zaman Güzelcespor’un arkasında olacağım. Bu konuda da üzerime düşen neyse yerine getirmeye hazırım.” şeklinde konuştu.
TOROS: GÜZELCE BENİM VATANIM
Görüşmelerle ilgili olarak ikinci açıklama da ismi yeniden Güzelcespor’la birlikte gündeme gelen Adnan Toros’tan geldi. Toros, Güzelce’nin kendi vatanı olduğunu söyledi.
“KOŞARAK GELİRİM”
 Toros “Güzelce benim vatanım. Teknik direktör olarak da hedefi olmayan yerde bulunmuyorum. Şimdilik bu teklife sıcak bakmıyorum. İmkanları olan bir yönetim olduğu takdirde isterlerse çalışabiliriz. Güzelcespor yine de çok zor şartlar altında kalırsa teknik adam olarak yardıma koşarak gelirim.” ifadesini kullanarak Sarı Siyahlı yönetim için açık kapı da bıraktı.

Haber ve fotoğraf: İskender KORDU

Paylaş


 
Top