REKLAM ALANI

“GENÇLERE SAHİP ÇIKIYORUZ”

Güzelcespor Kulüp Başkanı Tamer Canbaz bölgelerindeki gençlere sahip çıktıklarını belirterek son yıllarda transferleri azaltarak tamamen altyapı oyuncularından faydalanmaya başladıklarını söyledi.


 Canbaz “Güzelcespor’a son yıllarda baktığımız zaman genelde transferlerin az olduğu, altyapıdan gelen oyunculara çok önem verdiğimizi sporseverler görecektir. Öncelikli olarak tesisleşmeyi tamamlamak konusunda ciddi anlamda çalışıyoruz. Bunun yanında A takımın yanısıra U 16, U 17, U 19 yaş gruplarında lige katılıyoruz. Ocak ve Şubat ayında U 16 ve U 19 ligi başlayacak. Kesinlikle onlara daha fazla destek olmak istiyoruz. Daha fazla gençlere destek vererek örnek olmak istiyoruz. Civardan, Güzelce’nin dışında Türkoba, Mimaroba ve Kumburgaz’dan gelen gençlere de sahip çıkıyoruz. Elimizden gelen katıkları sunarak en azından ilçemizde amatör spora destek olmak konusunda yönetim kurulunun destekleriyle bir şey vermek istiyoruz. Bunun semeresini de A takımda aldığımıza inanıyorum. Çok cüzi bütçelerle, küçük katkılarla en iyi şekilde Güzelcespor’u temsil ettiğimizi düşünüyorum.” diye konuştu.
Canbaz, altyapıda öncelikli amaçlarının sonuç değil eğitim olduğunu sözlerine ekledi. Canbaz “Altyapıda öncelikli amacımız sonuç değil. Onlara eğitim verebilmek. Bunun yanında üst liglere oyuncu yetiştirmek. İleride fazla sıkıntı çekmeden lige katılabilmek. Büyük hedeflerimiz yok. Onları en iyi şekilde yetiştirmeye çalışıyoruz. Bu konuda özellikle hocalarıma ve futbolcu kardeşlerime çok teşekkür ediyorum.” şeklinde konuştu.


Paylaş


 
Top